Jak to działa?



Spis treści
1. Baza danych organizatora
2. Plany widowni
3. Sklep na stronie organizatora
4. Pliki systemowe
5. Logowanie
6. Abonamenty, pakiety sezonowe, karty rabate i upominkowe
7. Bilety - projekt i wydruk
8. Kanały dystrybucji biletów
9. Kontrola dostępu biletów

10. Funkcjonalność systemu - podstawowe informacje
 


BAZA DANYCH ORGANIZATORA

InterTicket to najbardziej elastyczny system sprzedaży biletów, ponieważ baza danych organizatora może znajdować się we własnej lokalizacji (serwer firmowy) lub w Internecie (serwer dedykowany). Zarówno wszyscy odwiedzający stronę www organizatora, jak i kasy biletowe oraz punkty sprzedaży mają dostęp w czasie rzeczywistym do tej samej widowni i puli biletów. W razie potrzeby istnieje możliwość swobodnego przeniesienia bazy organizatora z sieci do środowiska in-house i na odwrót.

Istnieją dostępne trzy rozwiązania:
1. system w wersji in-house: Serwer biletowy w lokalizacji organizatora (firmowy),
2. system w wersji Internetowej: Serwer biletowy w sieci Internet (dedykowany),
3. system mobilny: Serwer może migrować pomiędzy Internetem a wersją in-house.

Serwery dedykowane znajdują się w centrum hostingu o dużej przepustowości.


PLANY WIDOWNI

Jeśli Państwa widownia posiada miejsca numerowane wystarczy wysłać do nas kopię planu (zdjęcie, bitmapa), a my go stworzymy w systemie tak, aby najbardziej oddawał stan faktyczny i umieścimy w bazie danych. W przypadku planów z miejscami nienumerowanymi wystarczy informacja o ilości miejsc.

 


 


SKLEP NA STRONIE ORGANIZATORA

Według nadesłanych wytycznych lub kodu HTML Państwa strony www jesteśmy w stanie stworzyć responsywny internetowy moduł sprzedaży w postaci sub-domeny dostosowany do layoutu Państwa strony.


Głównymi zaletami umieszczenia sklepu internetowego InterTicket są:
* zaoferowanie klientom możliwości wyboru miejsc z pełnego planu widowni,
* pełne zachowanie kolorystyki strony internetowej Organizatora,
* możliwość dokonania zakupu biletu korzystając z urządzeń mobilnych,
* brak kosztów sporządzenia sklepu, jego implementacji i obsługi,
* zwiększenie wyników sprzedaży,
* kontrola płatności oraz prowizje operatorów płatności leżą po stronie InterTicket.

Przykłady działających modułów:
Bałtycka Agencja Arystyczna BART
Opera Leśna w Sopocie
Teatr Ochoty w Warszawie
Filharmonia Kaliska
Centrum Kultury w Gdyni
Teatr Witkacego w Zakopanem
 


PLIKI SYSTEMOWE

Instalacja oprogramowania InterTicket jest bardzo szybka i intuicyjna. Nasz system zawiera wszystkie potrzebne elementy – wystarczy zapisać kilka plików na komputerze lub skorzystać z pamięci USB flash i są Państwo gotowi do pracy.

 

 

 


LOGOWANIE

Logowanie odbywa się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła. Następnie pojawia się kaskadowe menu przypominające środowisko systemu Windows. Organizator posiada pełną kontrolę nad sprzedażą biletów oraz zarządzaniem imprezami.

W systemie można utworzyć dowolną ilość kont dla użytkowników i przypisać im odpowiednie uprawnienia w zależności od pełnionej funkcji (administrator, kasjer itp.).

 


 


ABONAMENTY (KARNETY), PAKIETY SEZONOWE, KARTY RABATOWE I UPOMINKOWE

Abonament to seria predefiniowanych imprez, pakiet sezonowy natomiast oznacza swobodny wybór imprez, które mają być w abonamencie. Obydwa rozwiązania nie mają limitu ilościowego.

Do karty rabatowej można przypisać szereg cech, takich jak: wartość rabatu, okres ważności, dostęp do konkretnych wydarzeń i/lub programów oraz limit maksymalnego wykorzystania karty. Karty upominkowe to karty, które można doładowywać.
 


BILETY - PROJEKT I WYDRUK

W przeciwieństwie do innych systemów organizator nie jest ograniczony do dodania tylko jednej lub dwóch linii tekstu, zmiany czcionki lub dodania pojedynczego logo. InterTicket pozwala dostosować i dowolnie przemieszczać każdy element biletu: dodać logo, zdjęcia, grafiki oraz kształty. Umożliwia też modyfikację rozmiarów czcionek i zmianę kolorów. Rozmiar biletu może być również dowolny w zależności od zastosowania zajmując całą stronę A4 jako bilet PDF lub posiadać rozmiar standardowy dla drukarki termicznej. Korzystanie z drukarek termicznych nie jest wymogiem, można również korzystać z drukarek atramentowych oraz laserowych.

 


 


KANAŁY DYSTRYBUCJI BILETÓW
 

KASY ORGANIZATORA

Dowolna ilość stanowisk kasowych funkcjonujących w trybie „online”.

 

 


 


INTERNET

Sprzedaż biletów poprzez:
- portal www.interticket.pl,
- Fanpage na Facebooku,          
- strony organizatora,
- portale partnerskie  (www.codzienniktv.com , www.netfan.pl , www.trojmiasto.pl)
- aplikacje mobilne.

 

BILETY DOSTĘPNE JAKO:


print@home
Wydruk biletu / vouchera w domu na drukarce laserowej lub atramentowej.



SMS Ticket
Bilet ekologiczny, klient otrzymuje wiadomość SMS z kodem QR bezpośrednio na telefon komórkowy
.

 

PŁATNOŚCI ONLINE OBSŁUGUJE:    


APLIKACJE MOBILNE

Możliwość przeprowadzenia procesu zakupu biletu całkowicie poprzez telefon komórkowy  (wybranie miejsca z planu graficznego, płatności, odebranie biletu w formie wiadomości e-mail lub sms). Funkcja dostępna również na telefonach iPhone  dzięki dedykowanej aplikacji zintegrowanej z Passbookiem.         

 

 
 

PUNKTY SPRZEDAŻY

Jesteśmy w trakcie tworzenia ogólnopolskiej sieci autoryzowanych punktów sprzedaży. Powstają one przede wszystkim w centrach handlowych, biurach turystycznych i centrach informacji kulturalnych. Wydruk wartościowego biletu następuje w rzeczywistym czasie podczas zakupu. Aktualna lista naszych punktów znajduje się tutaj.
 

 

 

 

 

 

 

 KONTROLA DOSTĘPU BILETÓW

System sprzedaży biletów InterTicket współpracuje z systemami kontroli dostępu, które są zainstalowane w miejscach wydarzeń (hale sportowe, stadiony), poprzez swój własny interfejs API. Sprzedaż i kontrola dostępu biletów przy wejściach jest w pełni zsynchronizowana w czasie rzeczywistym, bez opóźnień czasowych. Czytniki kodów kreskowych obsługiwane przez bileterów przesyłają informacje do serwera o wczytywanych kodach, a serwer przesyła informacje zwrotne do czytników. Serwery generują raporty, statystyki i wykresy dla poszczególnych czytników oraz umożliwiają eksportowanie raportów do arkusza Excel. System może obsługiwać kody 1D/2D, kody QR i bezkontaktowe karty RFID.

Stosowane skanery to urządzenia PDA, czytniki na kablu USB a dzięki darmowej, dedykowanej aplikacji na telefony z systemem Android możliwe jest skanowanie biletów telefonem wyposażonym w kamerę.

Potrzebujesz przeprowadzenia kontroli dostępu na swoim wydarzeniu a korzystasz z kilku bileterii? 
Żaden problem, możemy zaimportować kody biletów z innych systemów do naszej bazy danych i sprawdzać bilety przy użyciu naszej aplikacji na telefon lub skaner PDA.


 


FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMU - PODSTAWOWE INFORMACJE

  • - możliwość instalacji systemu na serwerze firmowym lub dedykowanym,
  • - możliwość tworzenia abonamentów / karnetów łączonych (różne plany widowni),
  • - możliwość tworzenia niezbędnych, przejrzystych raportów oraz zestawień sprzedaży,
  • - możliwość tworzenia kart zniżkowych i podarunkowych dla klientów,
  • - tworzenie i wydruk faktur VAT bezpośrednio w systemie,
  • - możliwość stworzenia bazy danych klientów oraz definiowania klientów stałych (fanów) oraz przypisania im rabatu,
  • - możliwość tworzenia rabatów do sprzedawanych biletów, karnetów i abonamentów oraz rabatów do transakcji,
  • - współpraca systemu z kasami fiskalnymi w oparciu o protokoły Thermal oraz Posnet,
  • - tworzenie dokładnych planów widowni z uwzględnieniem miejsc siedzących,
  • - możliwość zablokowania poszczególnych miejsc,
  • - możliwość dokonania natychmiastowych zmian dot. cen biletów, daty wydarzenia itp.,
  • - możliwość dokonania zwrotów biletów za pomocą ręcznego czytnika do kodów kreskowych,
  • - możliwość definiowania odsprzedawców (bilety komisowe) oraz rozliczania ich bezpośrednio z systemu.
  • - możliwość sprzedaży biletów oraz voucherów wymiennych (zarówno w kasie jak i w Internecie), które mogą być wymienione na bilety  w  dowolnym momencie.
  • - możliwość dokonywania rezerwacji biletów online,
  • - możliwość wysyłania wiadomości o wydarzeniach oraz aktualnego repertuaru do zarejestrowanych klientów bezpośrednio z   systemu.
  • - możliwość definiowania reguł rabatów online (rabaty procentowe, last minute, kody afiliacyjne, kupony…) dla poszczególnych wydarzeń.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj powiadomienia o najnowszych wydarzeniach!